17.11 - 18.11. - přespání vlčat a světlušek

12.11.2012 22:42

Zdravím všechny rodiče, světlušky i vlčata :)

Omlouváme se za trochu zmatky s termíny výprav v poslední době, pracujeme na zlepšení:-)

teď v sobotu 17. do neděle 18.11. jsme vymyslely pro tentokrát přespání v klubovně. Začínáme v sobotu v 10.00 hod., samozřejmě na fařev klubovně, končíme v neděli ráno - s těmi, kdo chtějí nebo tak budou s námi domluveni rodiče, se zůčastníme společně mše sv. v 10.00 hod. v kostele a tímto bude akce ukončena. Kdo nepůjde na mši sv., tak může odejít klidně hned ráno, nejpozději někdy před tou desátou.

Bližší informace si děti psaly na schůzce, měly za úkol to donést domů:-) Já tu teď ještě leták nemám, ještě nevím, jestli Maruš plánuje tu leták dát nebo zkusit všechno nechat na vyřizovacích schopnostech dětí, mohlo by to být taky zajímavé:-) Každopádně pokud by některé z našich dětí nezvládlo dobře kurýrní službu, není problém napsat klidně tady do přihlašování nebo na mail (Maruščin určitě máte, můj je pavlasko@seznam.cz).

Ještě jsme řešili a úplně nedořešili otázku sobotního oběda. Buď ho vymyslíme tak, že já ho uvařím doma a dovezu v sobotu, v tom případě bych odhadovala fin. příspěvek na asi 30Kč na suroviny (pokud se nedomluvíme na finacování ze skautských peněz). Nebo se Dagi nabídla, že nemusím vařit já, že mamky se o to určitě postarají:-) - zatím mi nikdo neříkal nic o tom, že by to už bylo nějak vyřešené. Takže to dávám všem na promyšlení a návrhy, já se přizpůsobím. Nejlíp napište návrhy tady do přihlašování, nebo aspoň výsledek vaší domluvy.

Přeji všem požehnané dny

Pavla (slunečnice)

—————

Zpět


přihlašování na přespání 17.11.

Datum: 16.11.2012

Vložil: Bernatovic

Titulek: hlásí účast

Přijde Teri i Eli, donesou snidani (svačinku). V neděli v 9h mají zkoušku scholičky.

Odpovědět

—————

Datum: 15.11.2012

Vložil: profesor

Titulek: se zúčastní

Odpovědět

—————

Datum: 12.11.2012

Vložil: pavla

Titulek: zahajuji přihlašování:)

Prosím, ať tu pokud možno každý napíše, jestli bude na přespání nebo ne, event. rodiče, co budou potřebovat vědět nebo domluvit. Ve středu po skončení schůzky nebudu moct ,aspoň já, zůstat a něco domlouvat, musím z nutných pracovních důvodů hned utéct.

Odpovědět

—————