Co jsou to pamětní sběratelské karty

03.03.2013 18:12

Ahoj.

Možná, že jsi už obdržel na nějaké naši akci pamětní sběrateslkou kartičku. Třeba uvažeš o tom co to je za kartu a k čemu ji máš. V tomto článku a na této stránce se tedy dovíš pár informací k těmto kartám.

Vše začlo před vánocemi 2012 kdy jsem si vylosoval jako kamaráda, kterému mám připravit vánoční dárek na naši tradiční vánoční výpravu Pikitena. Nemusel jsem dlouho uvažovat, protože se mi moc líbí přezdívka Vaška neboli Pikitena a mnohdy jsem si představoval jak by se dala tato krásná přezdívka znázornit. Jeden z motivů pro mě byla Piková desítka (piki-ten). Trochu jsem si teda s touto představou pohrál, zapojil trochu fantazie, fografické a počítačové techniky a na konci toho všeho byla hrací karta Piková 10 jako dárek pro Pikitena. Kartu jsem zabalil jako vánoční dáreček a těšil se co na to řekne Vašek. Podle reakcí na výpravě doufám, že se mu karta líbila a i ostatní se zajímali co to ten Pikiten dostal.

A tak jsem si uvědomil, že bychom mohli v oddíle vytvořit systém pamětních karet, které by nám připomínaly různé významné okamžiky v činnosti našeho oddílu, ale i třeba kamarády, kteří chodí a chodili do oddílu, naše patrony a třeba dosažené výsledky v bodování na schůzkách, výpravách a táborech.

Čas ubíhal a já jsem uvažoval odkud začít. Nakonec se mi vše podařilo dát do kupy k 1.3.2013 kdy náš oddíl vedl Křížovou cestu se sv. Anežkou českou patronkou našeho oddílu a zároveň byla po křížové cestě sloužena mše svatá za pomoc a Boží požehnání pro členy našeho oddílu. 

První karty jsem tedy vyrobil s motivem Křížové cesty a po mši svaté jsem je předal všem přítomným. Pro ty co na mši svaté a na křížové cestě nemohli být mám kartičky schované a dostanou je na schůzkách.

Zbyněk

—————

Zpět